TEMAT: Prowadzenie restauracji, to przyjemność, ale nie zabawa. Jak sprawić, by Twoja inwestycja w biznes gastronomiczny przyniosła zyski. Warsztaty przeznaczone dla managerów i właścicieli restauracji oraz osób planujących otworzyć biznes gastronomiczny.

Zapraszamy na szkolenie połączone z warsztatami dla przyszłych i obecnych managerów oraz właścicieli restauracji, zatytułowane “Prowadzenie restauracji, to przyjemność, ale nie zabawa. Jak sprawić, by Twoja inwestycja w biznes gastronomiczny przyniosła zyski”. Wykłady zostały przygotowane specjalnie dla Warsaw Gastro Show przez Annę Dębską, Redaktor Naczelna GdzieZjesc.info, która  poruszy najciekawsze tematy związane z obecnymi problemami w prowadzeniu restauracji.

W trakcie szkolenia zostanie przeanalizowana obecna sytuacja na rynku gastronomicznym zarówno w Polsce, jak i za granicą, zweryfikowane zostaną lokalizacje najlepszych restauracji na świecie, a co więcej – uczestnicy zostaną zaskoczeni faktycznym liderem jakościowym wśród restauracji! Anna Dębska omówi obowiązujące i nadchodzące trendy kulinarne, a także wskaże czynniki, które stanowią filar dobrej restauracji. Przedstawi przykłady błędnych kół powodujących problemy w poprawnym prowadzeniu lokalu, a także omówi, jak sprawić, by ludzie chcieli odwiedzać Wasz lokal. Zobaczycie przykłady miejsc, które odnoszą sukces i co za nim stoi, a także poznacie klucz do sukcesu każdej restauracji! W części warsztatowej sprawdzicie, jakie działania musicie podjąć, by zyskać gości i jak sprawić, by to właśnie Wasza restauracja była uznawana za najlepszą. Dowiecie się również, gdzie szukać pomocy i będziecie mieli szansę na rozmowę ze specjalistą, który współpracuje z setkami restauracji w całej Polsce od ponad 10 lat. Serdecznie zapraszamy na szkolenie – więcej informacji poniżej.

 

anna-debska

Anna Dębska jest specjalistą od lat prowadzącym wykłady dla managerów i właścicieli restauracji. Jej filozofia przekazywania swojego doświadczenia najbardziej zainteresowanym osobom z branży sprawdza się od wielu lat, gdyż wiedza, którą gromadzi każdego roku podczas pracy z setkami restauracji, szkoleń zagranicznych oraz udziału w wielu ważnych wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą jest ogromna, a przez co najbardziej użyteczna, gdy może się nią podzielić z innymi.

W jej szkoleniach każdego roku biorą udział setki słuchaczy, którzy czerpią praktyczną wiedzę i chętnie korzystają z jej rad, również po ich zakończeniu. Stąd też dziesiątki audytów restauracji rocznie, które są ważnym krokiem do pomocy restauracjom w złej sytuacji. Głównym celem jej działań jest dobra jakościowo gastronomia i zadowoleni zarówno goście, jak i restauratorzy.

Weź udział w szkoleniu! Zarejestruj się już dzisiaj!